כרמל

קולקציית החיפויים המלהיבה של רשת ‘כרמל פלור דיזיין’ לשנת 2015 עושה שימוש בחומרים חדשים, מפתיעה בעיצובים יפיפיים והופכת את עיצוב הרצפה בבית ליצירת אמנות של ממש.

 

carmel_carpet_01_medium

שטיח מקולקציית פרסטיג’

 

DESIGN YOUR FLOOR

כרמל של היום היא לא כרמל של פעם. היא שינתה את שמה לכרמל FLOOR DESIGN ויוצאת בימים אלו במיתוג מחדש. הרשת הרחיבה את פעילותה ואת סל מוצריה ולמרות שהיא עדיין מעצבת ומייצרת את השטיחים היפים בעולם היא מתמחה בכל סוגי חיפויי הרצפה, לפנים ולחוץ הבית. הרשת מציעה ללקוחותיה פרקטים מובחרים, שטיחים יפיפיים בעיצוב עכשווי, PVC, מבחר אריחי גרניט פורצלן מודרניים, טפטים, דקים איכותיים למרפסת ולגן ודשא סינטטי, הטוב מסוגו, תוצרת כחול לבן.

carmel_carpet_07_medium

שטיח נבקר עבודת יד

 

הפרקט הטוב בעולם

הפרקט הוא חיפוי הרצפה הטרנדי ביותר בארץ ובעולם. בעבר הוא נחשב לסמל סטאטוס אך היום מחירו נוח וניתן לראותו בכל בית. הוא מעניק תחושת חום וביתיות, משתלב בכל סגנון והופך כל חלל למהודר ומודרני. כרמל FLOOR DESIGN מציעה פרקטים במגוון סגנונות, מחירים וחומרים, באיכות גבוהה ובסטנדרטים בינלאומיים. היא משווקת בארץ את הפרקט של EGGER שנחשב לטוב בעולם (תוצרת גרמניה) ומחדשת עם פרקטים מלוחות ארוכים במיוחד הנותנים תשובה לטרנד החללים הפתוחים שכבש את עולם העיצוב, פרקטים מלמינציה בעלי מרקמים כשל פרקטי עץ, חדשים או מפירוקים, פרקטים בטכנולוגיה AQUA+ המתאים למטבחים וחדרי אמבט ועוד.

MF4614_CLASSIC_ST41_Loft

פרקט מתוצרת EGGER

 

דשא סינתטי כחול-לבן

כרמל FLOOR DESIGN היא היחידה המייצרת דשא סינתטי בישראל. מדובר בדשא המותאם לאקלים ולטעמו של הצרכן הישראלי. סיבי הדשא נבחרו בקפידה ועברו תהליך למניעת התחממות בשמש הישראלית, כאשר שילובי החוטים השונים יוצרים דשאים בעיצובים המדמים דשא אמיתי. לדשא כושר התאוששות גבוה, הוא שומר על רעננות לאורך זמן ולכן ניתנות 7 שנות אחריות נגד דהייה. הדשא עשוי מהחומרים האיכותיים ביותר מאירופה, עומד בתקנים בינלאומיים מחמירים ובאישור מכון התקנים הישראלי, לעומת הדשאים הסינתטיים הקיימים בשוק המקומי והמיובאים מהמזרח.

אמנות על רצפת הבית

הרשת הישראלית הבינלאומית מכתיבה את האופנה בתחום השטיחים בארץ ובעולם ומובילה את הענף. היא מתמחה באומנות העיצוב של מרבדים מודרניים וידועה באיכותה. המוניטין שלה נובע מחדשנותה, עיצוביה, והטכנולוגיות המשוכללות אותן היא מפתחת. מוצריה מצליחים בארץ ובעולם, היא דינמית ומפתיעה כל שנה מחדש. המותג כרמל FLOOR DESIGN הפך לסמל ולגאווה ישראלית. מוצריה משווקים ל-50 מדינות: יפן, סין, קוריאה, אוסטרליה, דרום אפריקה, ארצות הברית, קנדה, אנגליה, ספרד, פורטוגל, איטליה פולין, רוסיה דנמרק ועוד.

כרמל פלור דיזיין- לפרטים:03-9081929 | www.carmelgroup.co.il