סולריס

 חברת סולריס, יצרנית ויבואנית מוצרי הצללה הותיקה בישראל, לא נקראה על ידי הפלנטה המסתורית המככבת בספר, אך משמעות שמה פיוטית לא פחות. בצרפתית משמעות המילה sol היא שמש וריס בעברית הוא האיבר בגופינו המצל ומגן על העין כסוכך…

בחודש יוני נפתח אולם תצוגה, חדש ויחיד מסוגו לכל מוצרי ההצללה לבית, למרפסות ולגינות, בו מוצגים כל החידושים העדכניים ביותר בעולם בתחום מוצרי ההצללה החכמים למרפסת ולגן

סכך זרועות הררד זהב

חדש – מוצאים את כל פתרונות ההצללה תחת קורת גג אחת

לראשונה בארץ נפתח אולם תצוגה, בסגולה שבפ”ת, ובהשקעה של כ-800,000 ש”ח לכל מוצרי ההצללה לבית ולגינה. האולם היפהפה משתרע על 250 מ”ר, מוצגים בו החידושים העדכניים בעולם בתחום מוצרי ההצללה החכמים. מערכות הקירוי והצללה  המודרניים מהווים פתרון פרקטי לאקלים הישראלי החם וגם לגשם, משמשים כאזורי אירוח ומאפשרים פרטיות. לא צריך יותר לדמיין-מומלץ לבקר!

 

חדש בארץ – פרגולות האלומיניום החכמות שכבשו את אירופה וישראל “עולות כיתה”

שני מוצרים חדשים שתמצאו באולם החדש הן פרגולות מתכווננות המיובאות מאיטליה ומיוון ומאובזרות ברפפות מתכווננות רחבות מאלומיניום המותקנות בצורה אופקית. הן כפולות ברוחבן לבידוד מיטבי וליופי, וכוללות פתרון ניקוז מים מתקדם ועמידות, דרגה 3, ברוחות ובגשם. הפרגולות מיוצרות מחומרים איכותיים, אינן מצריכות תחזוקה, מופעלות באמצעות מנוע חשמלי או ידנית ומאפשרות שליטה בכמות האור, ההצללה והאוורור הרצויים לנו. פרגולטו KEDRY האיטלקית, עומדת עצמאית והיא אופקית לגמרי, בעוד פרגולטו ATHNA מיוון ניתנת להזמנה כשהיא תלויה או עצמאית ולה גג אופקי בשיפוע מינימאלי.

03

סוככי קסטה מעוצבים

סוככי הזרועות של חברת סולריס אידיאלים לאקלים הישראלי, נפתחים ומתקפלים חשמלית וידנית והפכו לנפוצים בזכות יעילותם בהצללה מפני השמש ועיצובם היפיפה. סוככי הקסטה היוקרתיים נאספים לתוך קסטה מאלומיניום השומרת על כל חלקי הסוכך, משתלבת עם קירות הבית ומאריכה את חיי המוצר בשנים רבות.

סכך זרועות הררד זהב

סולריס – 03-9023661 | www.solaris-ltd.co.il